We kunnen je laten zien welke bestellingen je kunt retourneren. Log daarvoor via het formulier hieronder in.
Retour en terugbetaling
Via een DHL Parcelshop kun je de ontvangen artikelen binnen 21 dagen aan ons retourneren, volg dan bij voorkeur de volgende stappen:
- Stap 1: Verpak de artikelen die je wilt retourneren in het originele pakket.
- Stap 2: Print het retour-formulier*, en voeg dit toe aan je pakket.
- Stap 3: Koop voor 3,95 een retourlabel*, deze versturen wij in de vorm van een qr-code naar het door jou opgegeven e-mailadres.
- Stap 4: Breng het pakket naar een DHL Parcelshop en laat de qr-code scannen. Voor de beste afhandeling raden wij aan om de barcode van je eigen adreslabel onherkenbaar te maken.
- Stap 5: Je wordt per e-mail op de hoogte gebracht zodra de retourzending door ons is verwerkt.
*Hier moet je voor ingelogd zijn.
Retour locatiepunten Parcelshops
Retour DHL pickup service
Via onze website kan je ook kiezen voor de DHL pickup service. Deze optie kan je vinden in je account bij mijn bestellingen. Voor 4,95 kan je daar een afspraak maken om de zending bij je deur af te laten halen. Voor deze optie hoeft niets uitgeprint te worden.
Retour-zending op eigen gelegenheid
Komt het beter uit om op eigen gelegenheid retour te sturen, in plaats van via een DHL Parcelshop? De directe kosten zijn dan wel voor eigen rekening.
Vergeet daarbij niet het retour-formulier te printen & bij te voegen.
Retour bij Sans in Rijssen
De koffie staat klaar, misschien dat je ook van de gelegenheid gebruik wilt maken om een ander kledingstuk te passen!
Graag ook het retour-formulier printen & meenemen.
Klik hier voor ons adres & openingstijden.
Als je een bestelling hebt geplaatst vanuit het buitenland, kan je deze alleen terugsturen op eigen gelegenheid.
Je kan bij Sans-Online je bestelling op verschillende manieren retourneren. Klik hier om de retourmogelijkheden te bekijken.
Wij hanteren een retourtermijn van 21 dagen vanaf ontvangst.
Wat vervelend dat je een klacht hebt over je artikel. Indien het artikel beschadigd is of afwijkt van de foto op onze website, raden wij aan om een foto te sturen naar info@sans-online.nl. Onze klachtenafdeling zal dan binnen 1 à 2 werkdagen contact met je opnemen. Vergeet niet om je ordercode mee te sturen, zodat de klachtenafdeling je zo snel mogelijk kan helpen.
Als je een retourlabel hebt aangevraagd, is de qr-code na een half uur pas te scannen bij DHL.
Is het langer dan een half uur geleden dat je deze hebt aangeschaft neem dan contact op met onze klantenservice.
Geen probleem! Wij bieden de mogelijkheid om je retourzending terug te sturen zonder printer. Lees verder voor onze verschillende mogelijkheden.
Je kan je pakket zonder retourlabel afleveren bij onze winkel in Rijssen, Overijssel.
Via onze website kan je ook gaan voor de DHL pickup service. Deze optie kan je vinden in jouw account bij mijn bestellingen. Voor 4,95 kan je daar een afspraak maken om de zending bij je deur af te laten halen. Hiervoor hoef je dus ook niks uit te printen.
Je kunt het pakket zelf afgeven bij een DHL Service punt. Zorg ervoor dat je van te voren wel een retourlabel voor 3,95 heb gekocht. Deze sturen wij in de vorm van een qr-code naar het door jou opgegeven e-mailadres. Bij het DHL Service punt zullen ze deze qr-code scannen.
Als vervanging voor het retour-formulier mag je bijgeleverde factuur gebruiken.
Wij werken helaas niet met omruiling. Je kunt het artikel dat niet past of niet naar wens is, gewoon retourneren. Je moet zelf even een nieuwe bestelling plaatsen voor de juiste maat of kleur.
Het is niet mogelijk om artikelen te ruilen in onze webshop. Wij raden aan de bestelling terug te sturen en een ander artikel te bestellen.
Wegens hygiëne redenen kan je geen ondergoed of sokken terugsturen zodra de verpakking is geopend.
Het is mogelijk meerdere retourzendingen in één pakket terug te sturen. Mits deze nog binnen het retourtermijn valt.
Let op! Hou de verschillende bestellingen wel apart, zodat onze retourafdeling makkelijk en snel jouw retourzendingen kan verwerken. Deze moeten bij ons namelijk nog wel apart verwerkt worden!
Af en toe krijgen wij het horen dat het jammer is dat wij geen gratis retourzending aanbieden. Dit is wel een bewuste keuze geweest. Graag leggen we uit waarom.
Er zijn een aantal redenen waarom wij geen gratis retourzending aanbieden. Als eerste proberen wij ons steentje bij te dragen voor de natuur. We proberen op deze manier klanten minder te verleiden om tientallen maten van producten te bestellen, om deze vervolgens allemaal terug te sturen.
Daarnaast proberen wij onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk te houden. Wanneer wij de retourzending gaan betalen, zullen onze prijzen ook moeten stijgen. Door geen gratis retourzending aan te bieden, houden we de prijzen zo laag mogelijk.
Een retourzending doet er ongeveer 4 à 5 werkdagen over om bij ons te komen, gerekend vanaf het moment dat je het pakket inlevert bij het DHL servicepunt. Zodra het pakket binnenkomt, doen wij ons best deze dezelfde dag te verwerken, je krijgt dan ook een e-mail met informatie over je terugbetaling.